10 Şubat 2014 Pazartesi

Nişan İçin Abiye Arayışımız

Bu yaz kardeşimin nişanı yapılacağından beraber abiye bakmaya başladık. Kardeşim tesettürlü olduğu için tesettür abiye bakıyordu. Onlarca mağaza gezdik ama tesettür abiye konusunda çok fazla seçenek bulamadık. Genellikle her mağazada aynı modeller vardı. Bu yüzden düzgün bir şey beğenemedik. Aynı zamanda buna benzer bir sorunu bende yaşamaktaydım. Bir türlü bedenime uygun bir abiye modeli bulamıyordum. Ne yazık ki çoğu mağazada büyük beden abiye sıkıntısı vardı.
Ne kadar mağaza dolaştıysak da istediğimiz gibi tesettür abiye ve büyük beden abiye bulamadık. Bu ikimizin de canını son derece sıktı. Bu yüzden bir arkadaşımızın tavsiyesiyle online alışverişi tercih ettik. Abiyefon.com adresinden hem kardeşime tesettür abiye, hem de ben kendime büyük beden abiye bulma imkanına kavuştum. Gezdiğimiz çoğu mağazanın yarı fiyatına bu iki abiyeyi de alabildik. Bu abiyeler ile nişana hazırlanmak çok daha kolay oldu.
Üstelik abiyefon’da onlarca çeşit hem büyük beden abiye hem de tesettür abiye bulma imkanımız oldu. Bu kadar çeşit içerisinden istediğimiz gibi beğenip, istediğimiz gibi seçebildik. Hem beden hem de model açısından omlarca çeşit vardı. Zevkimize göre abiye bulmakta hiç zorlanmadık. Şimdi o kadar mağazayı gezip vakit kaybettiğim için pişmanım. Keşke abiyemi baştan beri internetten almış olsaydım. Böylece takılarımı seçmeme çok daha fazla vaktim kalırdı. Şimdi nişana kadar saçımı, takılarımı ve ayakkabılarımı belirlemem gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder