13 Şubat 2014 Perşembe

Nişan Hazırlıklarım

Bu bahar sonuna doğru, sonunda sevgilimle nişan yapacağız. Bu günü uzun yıllardır bekliyoruz. Sonunda aileleri tanıştırdık ve isteme süreçlerini falan geçtikten sonra sıra nişana geldi. Nişan hazırlıkları devam ederken, benim için en önemli olan şey nişanlık seçmeye başladım. Bu güzel günümde her şeyin yolunda gitmesini istiyorum. Hiçbir aksiliğe karşı tahammülüm yok. Her şeyin yolunda gitmesi için sevgilimle birlikte elimizden geldiğince uğraşıyoruz. Ama benim canımı en çok sıkan beğendiğim hiçbir nişanlık modelinin içine sığamıyor oluşum. Neden bu kadar dar yaparlar tüm ürünleri hala anlamış değilim.

Nişanlık bakmaya devam ederken, artık sinir krizleri geçirecek evreye gelmiştim. Neredeyse bir ay kalmıştı nişana ama ben hala ne giyeceğime karar verebilmiş değildim. Neredeyse beğendiğim hiçbir abiyenin bedeni yoktu. Artık internetten büyük beden abiye araştırmaya başladım. Bunların içlerinde çok güzel modeller olsa da bir türlü güvenip alamıyordum.
Sonunda bir arkadaşımın tavsiyesi ve internette okuduğum yorumlardan dolayı abiyefon adlı bir siteden büyük beden abiye modellerine bakmaya başladım. Bu sitenin oldukça güvenilir olduğunu söylemişlerdi. Burada büyük beden abiye kataloğu altında çok güzel bir nişanlık gördüm ve siparişini verdim. Hiç beklemediğim kadar çabuk bir şekilde abiyeyi evime teslim ettiler. Normal bir mağazadan alsam daha geç elimde olabilirdi. Bir iki yerinde bana uymayan bir yer olursa düzelttiririm diyordum ama abiyeyi üzerime giydiğimde çok şaşırdım. Tam üzerime göre bir abiyeydi ve tam oturdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder