18 Şubat 2014 Salı

Elbise Arayışım

Bu haftamın beredeyse tamamını çöpe atabilirim. Bu kadar boş bir hafta geçirmedim. Alacağım sadece bir elbiseydi ama ne yazık ki ben bunu bir türlü almayı beceremedim. Daha doğrusu bu alacak elbiseyi bulamadım. Tüm hafta boyunca birisi sanki benimle dalga geçti. Girdiğim her mağazada en çirkin elbise modelleri vardı. O kadar çirkinler ki bunlar para verip almak imkansız. Toz bezi olma dönemleri gelmişte geçiyor. Birkaç mağazayı istisna tutmam lazım ama onlarda yine de giyilebilir birkaç elbise beğenebildim. Ama bunlarda da beden sıkıntısı vardı. Bir elbisenin tek bir bedeni mi olur.

Onlarca mağaza gezdim, kaç mağaza dolaştığımı bende hatırlamıyorum. Sayısını sayamam nerdeyse Avrupa yakasındaki çoğu mağazaya girip çıktım. Hakkını yememek lazım birkaç mağazada gerçekten çok güzel elbiseler vardı. Ancak bu seferde benim bu çok güzel elbiseleri satan mağazadan alışveriş yapmayı geçtim, içeri girecek bütçem yoktu. Sanki bu mağazalarda elbise değil de kuyumcu satıyorlar. Bir elbisenin bu kadar pahalı olabileceğini hiç düşünmezdim. Onun için bu mağazaların önünden dahi geçmemeye azami dikkat gösterdim. Çünkü vaktim kısıtlı ve ben hiç oralarda boş yere zaman kaybetmek istemiyorum. Bir tane elbise alabilmek için neredeyse Avrupa yakasındaki tüm semtleri dolaştım.
İstediğim elbiseyi bulamayınca artık sinir krizlerine girmek üzereydim. Daha da bulamazsam ya en yakın arkadaşımın düğününe katılmayacaktım ya da saçma sapan bir elbise ile oraya gidecektim. Sinirlerim hat safhaya gelmişken, bir arkadaşım yardımıma yetişti. Kendisi bana alacağı abiyenin fotoğrafını gönderdi ve ben bu abiyeye hayran kaldım. Nereden aldığı konusunda çok sıkıştırdım. Başlarda söylemek istemediyse de sonun baskılarıma dayanamadı ve Modainmoda adlı online alışveriş sitesinden aldığını itiraf etti. Bende o siteye girip baktığımda, gerçekten de boş yere o kadar mağaza dolaşmışım. Benim zevkime hitap eden en güzel elbise modelleri burada mevcuttu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder