20 Mart 2014 Perşembe

Tesettür Abiye Modelleri

Abiye modeli seçmek bazen çok zor olabiliyor. Özellikle tesettürlü bayanlar ve büyük beden bayanlar için abiye elbise modeli bulmak oldukça zor. Ben de hem tesettürlü hem büyük beden bir hanım olarak önümüzdeki ay evlenen yeğenimin düğünde abiye elbise modeli bulmak için oldukça zorluk çektim. Tesettür abiye modelleri arasında isteğe göre gösterişli, taşlı ve değişik modellerin yanı sıra sade modeller de mevcut.



Her beğeniye hitap eden tesettür abiye modelini Abiyefon online alışveriş sitesi içerisinde bulabilirsiniz. Oldukça beğenerek satın aldığım siyah tesettür abiye elbise modeli hem tesettür şartlarına hem de büyük beden ölçülerine oldukça uygundu. Hem de indirimde olan bu güzel elbise görür görmez hiç düşünmeden aldım. En kötü ihtimalle elbise gelince terziye gönderirim diye düşünüyordum. Bir kaç gün içerisinde elbisem kapıma kadar geldi. Hiç vakit kaybetmeden denedim ve üzerime tam oldu. Bu sayede terzi ile uğraşmak zorunda da kalmadım.



Tesettürlü hanımların yanı sıra büyük beden hanımlar da düşünülmüş ve onlar içinde birbirinden güzel tasarımlar yeni dönem kreasyonlarına eklenmiş. Herkese Abiyefon online alışveriş sitesini öneriyorum. Sırf niş pazarlara değil her beden, her zevkten ve her yaştan hanıma hitap eden ürünleri bulmak mümkün. Abiye elbiselerin yanı sıra aradığınız her türlü aksesuarı da burada bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder