10 Eylül 2013 Salı

Gece Elbisesi Seçimi

Geçenlerde bir uzun zamandır görüşmediğim ve çok özlediğim bir arkadaşımla görüştüm. O kadar özlemişim ki görüştüğümüzde özlediğimi çok daha iyi anladım. Bu görüşme benim için çok özeldi ve özel bir şeyler giymek istedim. Ben de hemen son derece şık ve zarif bir elbise satın almaya karar verdim. Bu elbisenin öylesine güzel olmasını istiyordum ki içim içime sığmıyordu. Çok abartılı bir elbise giymek istemiyordum ama bir taraftan da zarif ve alımlı görünmek istiyordum. bunun için hemen hazırlıklara başladım. İlk olarak yapılması gereken şey güzel bir elbise seçmekti. Dene-çıkar, olmadı başka bak, tekrar dene çıkar, buda olmadı tekrar mağaza dolaş derken saate bir baktım ve şok geçirdim. Saat yaklaşmıştı ve ben hala giycek güzel bir gece elbisesi bulamamıştım. Hemen eve gidip gardrobumun altını üstüne getirdim ve kıyıda köşede kalmış fakat her zaman bir kurtarıcı görevi gören güzel bir siyah gece elbisesi buldum. Elbisenin göğüs kısmında transparan bir tül vardı ve bu tül elbiseyle öylesine iç içe geçmişti ki elbisenin gizemli güzelliği beni benden aldı.

Gece Elbisesi

Gece elbisesi bulmak o kadar zor ki uzun uğraşlarıma rağmen aradığım elbiseyi bulamayıp, mağaza mağaza dolaşıp zaman kaybettim. Onun yerine online alışveriş yapmayı deneseydim, çok kısa sürede yüzlerce ürüne ulaşabilirdim. Geceye hazırlanmaya son gaz devam ettim ve gece elbisemi giyip çok güzel bir makyaj yaptım. Makyajımı soft tonlarda yaptım. Çok şık topuklu ayakkabılarımı giydim ve artık geceye hazırım.

Nişan Elbisesi
Gece o kadar güzel geçti ki bu özel görüşmenin sonunda bir arkadaşımızın nişanına gitmeye karar verdik. Yakın zamanda gerçekleşecek bu nişan için çok acil nişan elbisesi almam gerekiyor. Bu sefer akıllı davranıp nişan elbisemi internetten sipariş edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder