7 Temmuz 2014 Pazartesi

E-Ticarette Dijital Pazarlamanın Önemi


Giyim siteleri arasında yaşanan kıyasıya rekabetin farkında mısınız? 

İnternet üzerinden yapılan alışverişlerin diğer alışveriş kanallarını neredeyse çürüttüğü günümüzde, özellikle bayan giyim alanında ciddi bir alışveriş çılgınlığı yaşanıyor. Sosyal medya kanalları sayesinde sesini daha fazla duyurmayı başaran e-ticaret siteleri, küresel düzeydeki tüketicilerin %76'sı tarafından tercih ediliyor. Bu oranın ülkemizdeki yansıması ise %57 dolaylarında seyrediyor. Her ne kadar bu oranın yüksek olduğu zannedilse de küresel düzeyde halen yolun başında olduğumuzu söyleyebiliriz. Gene de kampanya avcılarının iş başında olduğu birçok e-ticaret sitesi hesabından bahsedebiliriz. Bu nedenle organik tüketiciye ulaşmanın yollarını bulmak gerekmektedir.

E-Ticarette Başarıya Giden Yol...

E-ticarette başarılı olmanın yolu etkin bir satış ve pazarlama stratejisi kanalı oluşturmaktan geçmektedir. Bu da başarılı bir kampanya yönetimi ile mümkündür. Çünkü mevcut ve potansiyel müşterileri elde tutmanın yolu, yapılan kampanyalardan ve bu yolla müşterinin memnun edilmesinden geçmektedir. Ayrıca satış öncesi kadar satış sonrası hizmetlerde de olabildiğince fark yaratıcı olmakta fayda var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder