19 Haziran 2014 Perşembe

Mezuniyet Elbise Şıklığı

Her başlangıcın elbet bir sonu vardır. Üniversite hayatımın da bir sonu olacağını hiç düşünmezdim. Ancak güzel geçen her şey çok çabuk bir şekilde bitiyor. Üniversite hayatımda tamda bu şekilde oldu, çok güzel bir şekilde ilerlerken birden her şeyin bittiğini ve mezun olduğumu gördüm. Okula başlayalı dört kocaman yıl olmuş. Ancak ben hiç farkına varamadım, bu gelip geçen yılların. Kendimi birden mezuniyet elbise modellerine bakarken buldum. Tabii ki sonlar yaklaştıkça ilk anlar çok daha fazla geliyor insanın gözüne. Okula ilk girdiğim yılı, hatta ilk günlerimi düşünüyorum da, kimseyi tanımamanın vermiş olduğu yürek burukluğu ve acizlik. O günler gerçekten zordu, ancak güz döneminden sonrası bugüne kadar muhteşemdi.
Üniversite hayatım boyunca pek çok arkadaş edindim ve bunların yine pek çoğuyla muhabbetimi kesmemin imkanı yok. Ancak tüm sınıf arkadaşlarımı mezuniyet gecesinde bir arada görmek çok güzel olacak. Bende o gece için şimdiden süslenmeye başladım. Öncelikle kendime çok güzel bir mezuniyet elbisesi bulmam lazım. 
 mezuniyet elbise


Mezuniyet elbise modelinden sonra platform topuk ayakkabılarım, çantam, saçım ve makyajım kalıyor. Anlayacağınız gibi halen çok fazla işim var ve ben nasıl bir mezuniyet elbise modeli istediğimde tam olarak karar verebilmiş değilim. Birbirinden güzel mezuniyet elbise tasarımları var, ancak bunlardan hiçbiri beni kendisine çekmeye yetmiyor. İçlerinden benim çok fazla beğendiklerim oluyor ancak bu sefer onlarda çok pahalı. Belki de ben imkansızı arıyorum, bilmiyorum ama ucuz mezuniyet kıyafetleri satan bir yerlerde olmalı mutlaka, tabii ki güzel olmak şartıyla. Ancak güzel mezuniyet elbise modellerinin fiyatları dudak uçuklatacak cinsten. Benim şu anda öğrenci halimle ne yazık ki bunları karşılama imkanım yok. Kendime ve bütçeme en uygun ve en güzel mezuniyet kıyafetleri abiyefon.com’ da var. Daha önce internetten hiç kıyafet almamış olsam da en kötü ihtimalle buradan almak zorunda kalacağım.

 mezuniyet elbise
İnternetten alışveriş yapmak beni korkutmasa çoktan abiyefon’dan sipariş verirdim. Ancak böyle giderse buradan alışveriş yapmayı denemeye mahkum kalacağım. Çünkü daha alınacak ayakkabı ve çanta beni bekliyor. Sonuçta bunları alacağım elbiseye göre seçmem gerekiyor ve ben hala mezuniyet için elbise seçebilmiş değilim. Bunun yanı sıra ise mezuniyete kalan zaman giderek azalıyor, elimi çabuk tutup, hemen bir elbise satın almam gerekiyor. Bu mezuniyet elbisesi seçme sürecinde yaptığım stresi çoğu sınavıma girerken yapmamıştım. Şu anda bu kadar stresliyken kendime nişanlık seçerken ne yapacağımı çok merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder